Chorwackie Wakacje
Tydzień przyjemnej włóczęgi po chorwackich wyspach. Nie stroniliśmy od kąpieli w ustronnych zatoczkach z niesamowicie błękitną wodą. W pierwszym dniu (...)
Barcelona - Baleary w maju, nowoczesny jacht
Rejs rozpoczniemy w Barcelonie skąd udamy się w drogę w kierunku Archipelagu Balearów. Może najpierw rzucimy kotwicę przy plażach Formentery, (...)
Baleary - Sardynia - Sycylia
Rejs rozpoczniemy w Palma de Mallorca i po szybkim szkoleniu oraz zaprowiantowaniu ruszamy w drogę. Jeszcze na chwilę zatrzymamy się (...)
Baleary - Barcelona w maju na nowym jachcie
Rejs rozpoczniemy w Palma de Mallorca i na początku będziemy pływać po Archipelagu Balearów. Może rzucimy kotwicę przy plażach Formentery, (...)
Jesienny Bałtyk
Trzeba pycho popływać coś jesienią, aby było co wspominać przez zimę. Pogoda typowo jesienna z wiatrem i temperaturą. Jak wychodziliśmy (...)
Czerwcowy Bałtyk vol.2
Zapraszam wszystkich żeglarzy lub tych co chcą rozpocząć przygodę z żeglarstwem na czerwcowy rejs po Bałtyku. Ceny nie są wygórowane, (...)
Czerwcowy Bałtyk vol.1
Rejs Irlandia – Szkocja
7-dniowy rejs z Dublina do Inverness przez malowniczy Kanał Kaledoński Termin: 28.04 – 05.05.2018 Trasa: Dublin – Morze Irlandzkie – Kanał Kaledoński (...)
No bad days Sailing
Rejsy na Karaibach legendarnym katamaranem Leopard 46 „Shanties” kapitana Jacka Reschke Ceny od 790 $/osoba. Więcej na: http://www.rejsy-po-karaibach.pl
HIT. Turecka Riwiera katamaranem w Lipcu. 499 eur
Zapraszam Ciebie do udziału w relaksacyjnym rejsie katamaranem po najpiękniejszych rewirach Tureckiej Riwiery.. Będziemy odkrywać wysepki, zatoczki, kąpać w gorącym (...)
Anglia i Wyspy Kanałowe
Przelot do Plymouth i z powrotem do Cherbourga dosyć spokojny. Po wyjściu z Cherbourga w kierunku wysp kanałowych mimo przyjaznych (...)
Wokół Sycylii
Ambitny rejs rodzinny. W przeciągu 2 tygodni opłynęliśmy wokół Sycylię jednocześnie zwiedzając Wyspy Liparyjskie. Przepłynęliśmy podstępną cieśninę Messyńską unikając spotkania (...)