TYP: a1

Warmia i Mazury chcą się promować

poniedziałek, 30 sierpnia 2010
Weronika Morys
MazuryWkrótce ruszy wielka kampania promująca województwo warmińsko-mazurskie. Urząd Marszałkowski ogłosił konkurs na zaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej, związanej z projektem ,,Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur".

Cała kampania ma kosztować 12 mln zł i opierać się na trzech działach: media, wizerunek zewnętrzny i Internet. Region warmińsko-mazurski będzie reklamowany na billboardach, w spotach telewizyjnych, w pociągach Intercity i Eurocity oraz w Internecie. Działania te potrwają do 2012 roku i będą skierowane na rynek Polski oraz rynki wybranych krajów europejskich.

Warmia i Mazury chcą utrwalić swój wizerunek oparty o skojarzenia takie jak: bogata przyroda, czyste środowisko, kraina jezior i lasów. Celami kampanii są ponadto: zwiększenie świadomości i rozpoznawalności regionu oraz zwiększenie zainteresowania przyjazdem do Warmii i Mazur na rynku krajowym i zagranicznym. Region chce także bardziej wyeksponować swoje dziedzictwo kulturowe i naturalne.

"Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur" realizowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013."

Wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie przyjmowane będą do 6 września 2010 roku.
TYP: a3
0 0
Komentarze
TYP: a2

Kalendarium: 8 December

Przekształcenie gdyńskiej Wyższej Szkoły Morskiej w Akademię Morską.
sobota, 8 grudnia 2001