Chłód już niestraszny na pokładzie

poniedziałek, 24 listopada 2014
Redakcja | artykuł sponsorowany
Za oknem coraz chłodniej, zima zbliża się nieubłaganie, więc z myślą o żeglarskiej braci postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej benzynowemu ogrzewaczowi do rąk kultowej marki Zippo.



Ogrzewacz Zippo został udostępniony nam przez internetowy sklep tierone.pl.

Na początku przybliżmy trochę sposób działania ogrzewacza Zippo. Urządzenie pracuje na zasadzie katalitycznego spalania oparów benzyny. Trzeba wyraźnie podkreślić, że jest to spalanie bezpłomieniowe, a co za tym idzie zupełnie bezpieczne dla użytkownika.

Amerykańska firma Zippo (producent popularnych na całym świecie zapalniczek) zadbała, aby ogrzewacz nie tylko spełniał swoje główne zadanie, ale także elegancko się prezentował. Metalowe urządzenie sprawia solidne wrażenie. Produkt dostępny jest na rynku w dwóch wersjach kolorystycznych. Możemy nabyć ogrzewacz Zippo w kolorze czarnym lub srebrnym. Urządzenie ma ładny, ergonomiczny kształt i jest lekkie. Przyjemnie leży w dłoni.

Ogrzewacz napełniamy benzyną do zapalniczek. Producent zaleca stosowanie wyłącznie oryginalnego paliwa Zippo, które spala się praktycznie bez nieprzyjemnego zapachu. Do napełnienia urządzenia benzyną najlepiej stosować dołączoną do niego miarkę. W zestawie, oprócz ogrzewacza i miarki, znajduje się również specjalny woreczek, w którym należy trzymać pracujące urządzenie. Tak przygotowany produkt można bezpiecznie nosić w kieszeni lub bezpośrednio przy skórze i cieszyć się przyjemnym ciepłem.



Producent zaznaczył, że w pełni napełniony benzyną produkt będzie pracował do 12 godzin. Sprawdziliśmy to. Nasz egzemplarz (zatankowany do pełna i umieszczony w dołączonym woreczku) działał nawet ponad 12 godzin. Byliśmy tym faktem mile zaskoczeni.

Aby napełniony paliwem ogrzewacz Zippo zaczął działać wystarczy podpalić siatkę katalityczną. Jeśli chcemy zakończyć działanie produktu przed całkowitym wypaleniem się benzyny, wystarczy zdjąć element z żarnikiem - należy przy tym uważać, bo ta część urządzenia może być gorąca. Najlepiej wykorzystać w tym celu metalową osłonę. Siatka katalityczna w miarę użytkowania zużywa się powoli, ale na rynku dostępne są zapasowe żarniki, które swobodnie można dokupić i wymienić w naszym ogrzewaczu.



Gadżet Zippo postanowiliśmy przetestować z myślą o żeglarzach, szczególnie w tych chłodniejszych miesiącach roku. Urządzenie przyjemnie rozgrzewa zmarznięte ręce i ciało. Produkt można swobodnie wykorzystywać na pokładzie w każdych warunkach zewnętrznych. Nie musimy martwić się, że urządzenie nagle zgaśnie. Każdy żeglarz doskonale wie jak zmarznięte dłonie doskwierają na pokładzie. Urządzenie Zippo idealnie temu zaradzi. Warto zaznaczyć, że ogrzewacz Zippo sprawdzi się nie tylko wśród żeglarzy. Produkt na pewno docenią miłośnicy długich wędrówek, wędkarze, myśliwi, czy osoby pracujące na zewnątrz.

Ogrzewacze benzynowe Zippo dostępne są w internetowym sklepie Tier One - www.tierone.pl.

Cena urządzenia: 74,99 zł. Koszt paliwa do ogrzewacza (125 ml): 7,00 zł.






TYP: a3
0 0
Komentarze
TYP: a2

Kalendarium: 1 lipca

Thor Heyerdahl na tratwie "Ra II" po 57 dniach atlantyckiej żeglugi dopłynął na Barbados, dowodząc swojej tezy, że starożytni żeglarze mogli docierać do Ameryki, żeglujac na papirusowych statkach.
środa, 1 lipca 1970
Opuścił Gdynię "Zawisza Czarny" z zamiarem opłynięcia Islandii. Plan został w pełni zrealizowany, a szkunerem dowodził Kpt. Andrzej Rościszewski.
wtorek, 1 lipca 1969
Rozpoczyna się pierwszy obóz żeglarski w COŻ Trzebież.
środa, 1 lipca 1959
W Auckland urodził się Grant Dalton, żeglarz oceaniczny, zwycięzca Whitbread Race na jachcie "New Zealand Endeavour" i The Race na katamaranie "Club Med".
wtorek, 1 lipca 1958
Z Montevideo na keczu "Legh II" wystartował w samotny rejs dookoła świata Vito Dumas; trasa wiodła przez Przylądek Dobrej Nadziei, Nową Zelandię, Valparaiso, Przylądek Horn (zakończył podróż w Montevideo 30 sierpnia 1943 r.).
środa, 1 lipca 1942
Urodził się Wim van Acker - wieloletni komandor Europejskiej Floty DN; był wybitną osobowością, przez wiele lat wspomagał polskie żeglarstwo lodowe.
piątek, 1 lipca 1921
Rozpoczęcie rejsu Joshuy Slocuma na "Sprayu".
poniedziałek, 1 lipca 1895
Horatio Nelson obejmuje dowództwo "Victory".
poniedziałek, 1 lipca 1771