Chłód już niestraszny na pokładzie

poniedziałek, 24 listopada 2014
Redakcja | artykuł sponsorowany
Za oknem coraz chłodniej, zima zbliża się nieubłaganie, więc z myślą o żeglarskiej braci postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej benzynowemu ogrzewaczowi do rąk kultowej marki Zippo.



Ogrzewacz Zippo został udostępniony nam przez internetowy sklep tierone.pl.

Na początku przybliżmy trochę sposób działania ogrzewacza Zippo. Urządzenie pracuje na zasadzie katalitycznego spalania oparów benzyny. Trzeba wyraźnie podkreślić, że jest to spalanie bezpłomieniowe, a co za tym idzie zupełnie bezpieczne dla użytkownika.

Amerykańska firma Zippo (producent popularnych na całym świecie zapalniczek) zadbała, aby ogrzewacz nie tylko spełniał swoje główne zadanie, ale także elegancko się prezentował. Metalowe urządzenie sprawia solidne wrażenie. Produkt dostępny jest na rynku w dwóch wersjach kolorystycznych. Możemy nabyć ogrzewacz Zippo w kolorze czarnym lub srebrnym. Urządzenie ma ładny, ergonomiczny kształt i jest lekkie. Przyjemnie leży w dłoni.

Ogrzewacz napełniamy benzyną do zapalniczek. Producent zaleca stosowanie wyłącznie oryginalnego paliwa Zippo, które spala się praktycznie bez nieprzyjemnego zapachu. Do napełnienia urządzenia benzyną najlepiej stosować dołączoną do niego miarkę. W zestawie, oprócz ogrzewacza i miarki, znajduje się również specjalny woreczek, w którym należy trzymać pracujące urządzenie. Tak przygotowany produkt można bezpiecznie nosić w kieszeni lub bezpośrednio przy skórze i cieszyć się przyjemnym ciepłem.



Producent zaznaczył, że w pełni napełniony benzyną produkt będzie pracował do 12 godzin. Sprawdziliśmy to. Nasz egzemplarz (zatankowany do pełna i umieszczony w dołączonym woreczku) działał nawet ponad 12 godzin. Byliśmy tym faktem mile zaskoczeni.

Aby napełniony paliwem ogrzewacz Zippo zaczął działać wystarczy podpalić siatkę katalityczną. Jeśli chcemy zakończyć działanie produktu przed całkowitym wypaleniem się benzyny, wystarczy zdjąć element z żarnikiem - należy przy tym uważać, bo ta część urządzenia może być gorąca. Najlepiej wykorzystać w tym celu metalową osłonę. Siatka katalityczna w miarę użytkowania zużywa się powoli, ale na rynku dostępne są zapasowe żarniki, które swobodnie można dokupić i wymienić w naszym ogrzewaczu.



Gadżet Zippo postanowiliśmy przetestować z myślą o żeglarzach, szczególnie w tych chłodniejszych miesiącach roku. Urządzenie przyjemnie rozgrzewa zmarznięte ręce i ciało. Produkt można swobodnie wykorzystywać na pokładzie w każdych warunkach zewnętrznych. Nie musimy martwić się, że urządzenie nagle zgaśnie. Każdy żeglarz doskonale wie jak zmarznięte dłonie doskwierają na pokładzie. Urządzenie Zippo idealnie temu zaradzi. Warto zaznaczyć, że ogrzewacz Zippo sprawdzi się nie tylko wśród żeglarzy. Produkt na pewno docenią miłośnicy długich wędrówek, wędkarze, myśliwi, czy osoby pracujące na zewnątrz.

Ogrzewacze benzynowe Zippo dostępne są w internetowym sklepie Tier One - www.tierone.pl.

Cena urządzenia: 74,99 zł. Koszt paliwa do ogrzewacza (125 ml): 7,00 zł.






TYP: a3
0 0
Komentarze
TYP: a2

Kalendarium: 6 July

Bruno Peyron na "Orange 2" bije rekord przejścia Atlantyku (2925 Mm w czasie 4 dni, 8 godzin, 23 minuty, 5 sekund).
czwartek, 6 lipca 2006
Francis Joyon bije na trimaranie "IDEC" rekord przejścia Atlantyku z czasem 6 dni, 4 godziny, 1 minuta, 5 sekund (2980 Mm).
środa, 6 lipca 2005
Wyruszył s/y "Generał Zaruski" pod dowództwem Kpt. Andrzeja Rościszewskiego; statek dotarł aż do Hornsundu i Zatoki Białych Niedźwiedzi, do polskiej stacji arktycznej. Rejs zakończył się 31.08.1975 r. w Gdyni.
niedziela, 6 lipca 1975
Z Hamilton na Bermudach wystartował do transatlantyckich regat z metą w Travemunde s/y "Komodor" pod dowództwem Kpt. Tadeusza Siwca; był to pierwszy start polskiego jachtu w regatach oceanicznych.
sobota, 6 lipca 1968
Na Morawach urodził się Richard Konkolski, żeglarz czechosłowacki, dwukrotny uczestnik wokółziemskich regat dookoła świata BOC Challenge.
wtorek, 6 lipca 1943
Zakończył rodzinny rejs dookoła świata na szkunerze "Sunbeam" Thomas Brassey; trasa o długości 37 000 Mm wiodła z Cowes przez Rio de Janeiro, Cieśninę Magellana, Tahiti, Honolulu, Colombo, Kanał Sueski, Gibraltar do Cowes.
piątek, 6 lipca 1877