Polskie stocznie. Tes - Yacht: połączenie komfortu z szybkością

czwartek, 8 września 2016
Anna Ciężadło
Stocznia, której właścicielem i jednocześnie konstruktorem łodzi jest Tomasz Siwik, działa na rynku od 30 lat, przy czym w początkowych latach jej działalności skupiała się głównie na projektowaniu łodzi, następnie poszerzyła swoją działalność o pojedyncze egzemplarze, a pod koniec lat 80. przeszła do produkcji seryjnej.

Tes Yacht Tes 28 Magnum
fot. Tes-Yacht


Łodzie spod znaku TES-YACHT charakteryzują się nie tylko doskonałymi parametrami nautycznymi, ale również komfortem i bezpieczeństwem użytkowania, dając użytkownikom sporo frajdy, a jednocześnie umożliwiając bezpieczne, rodzinne żeglowanie.

Co robią?

Łodzie TES-Yacht wyróżniają się ciekawą stylistyką i dobrymi osiągami, łącząc nieprzeciętny komfort pływania z szybkością. Obecnie stocznia oferuje modele klasyczne: TES 678 BT, TES 720 BT oraz futurystyczne: TES MASTER, TES 32 DREAMER, zaś jej najnowszym dzieckiem jest TES 28 MAGNAM.

Dla kogo to robią?

Jachty TES-YACHT docenione zostały przez klientów z Polski, a także z wielu innych krajów Europy i świata. Stocznia posiada obecnie dilerów w Niemczech, Słowacji, Francji, Luksemburgu, na Węgrzech, w Szwecji, Finlandii, Rosji, Ukrainie, Turcji, Korei Południowej, Hiszpanii, Włoszech, Kanadzie, Argentynie, a nawet w Australii.

TES-YACHT w pigułce


Adres: TES-YACHT, ul. Akacjowa 21, 05-079 Okuniew

Specjalizacja: Jachty żaglowe, jachty motorowe

Modele: ŁODZIE ŻAGLOWE: Tes 32 DREAMER, Tes 28 MAGNAM, Tes 550 MASTER, TES 678 BtT, Tes 720 BT
ŁODZIE MOTOROWE: Tes 32 DREAMER motorowy, Tes 393 ILLUMINATUS




Tagi: stocznia, Tes-Yacht, jacht
TYP: a3
0 0
Komentarze
TYP: a2

Kalendarium: 14 czerwca

Zginął na morzu Kpt. Tadeusz Rożniewski.
wtorek, 14 czerwca 2005
W Rotterdamie odbywa się chrzest s/y "Łódka Bols".
sobota, 14 czerwca 2003
Z Gdańska wyrusza w rejs dookoła świata "Antica" Jerzego Wąsowicza.
niedziela, 14 czerwca 1998
Z portu Falmouth wyszedł w rejs mały kecz "Suahili" z Robinem Knox-Johnstonem na pokładzie; powrócił do tego samego portu 22.04.1969 r.; trasa rejsu wiodła dookoła świata z okrążeniem trzech przylądków: Horn, Leeuwin i Dobrej Nadziei.
piątek, 14 czerwca 1968