Rejs wielkanocny

Kapitan / skipperMarek Whitewhale Popiel
Liczba uczestników8
RegionMorze Śródziemne
TrasaAlicante, Eivisa, Sabina, San Antonio, Portals Vells, Palma de Mallorca, Port Soller, Pollenca, Barcelona, Mahon, Castelsardo, Palau, Sta Maria de Navarreze, Cefalu, Santa Marina Salina, Porto de Levante, Marina de Portorosa, Cefalu
Trzy rejsy, trzy różne załogi no i trasy na różnych zasadach.

Trzy rejsy, trzy różne załogi no i trasy na różnych zasadach. Pierwszy etap, w którym skrzykiwałem załogę do przeprowadzenia łódki z Alicante do Barcelony był z natury hamowany ustaleniem, że w niedzielę mamy być w Palmie celem odebrania Eli wiozącej nam świąteczną kiełbaskę. Kiełbaska dotarła na czas a my błąkaliśmy się po zakamarkach Balearów, odwiedzając dziewicze dla mnie Sabinę na Formenterze i St Antonio po zachodniej stronie Ibizy. A nawet spędziliśmy dobę na kotwicy w malowniczej zatoczce, na południu Majorki. Dalej już trzeba się było bardziej sprężać ale nie mogliśmy pominąć Port Soller, który upatrzyłem sobie jako teatrum sesji zdjęciowej Lary. Do zatoki weszliśmy ze żwawym wiatrem i by nie szukać po ciemku miejsca, stanęliśmy na kotwicy. Rano okazało się, że ozdobą portu jest zacumowany tutaj Borhard, czekający kolejnej załogi. Jego etatowa załoga urządziła nam serdeczne powitanie od kolacji po śniadanie. Rankiem popłynęliśmy jeszcze do Porto Soller i stamtąd już do Barcelony. Czułe pożegnanie z przyjaciółmi i oczekiwanie na nową załogę.