G-SHOCK GULFMASTER GWN-1000. Świetny prezent dla żeglarzy i nie tylko

piątek, 25 listopada 2016
Artykuł sponsorowany

Jak każe tradycja, zima co roku zaskakuje drogowców; trudno powiedzieć, czy tak będzie i tym razem, ale dane są obiecujące. Zanim jednak zaczniemy uprawiać (również tradycyjny) polew z panów pomarańczowych, uderzmy się w piersi - ile razy nas samych zaskakuje konieczność wcielenia się w rolę Świętego i kupienia, a przede wszystkim - WYMYŚLENIA - prezentów dla naszych bliskich?

[t]G-SHOCK GULGMASTER[/t] [s][/s]

 

Jasne, jeśli są naprawdę bliscy, to wybaczą nam kolejne skarpety czy tam szalik, ale bądźmy szczerzy - nawet najbardziej wyrozumiała druga połówka ma swoje granice. Na szczęście w tym roku mamy jeszcze trochę czasu by się zrehabilitować za poprzednie lata i zakupić coś naprawde fajnego, a przy tym żeglarskiego (i nie łódkę;)).

Czyli, co mianowicie?

Portal  www.zegarkizeglarskie.pl proponuje stworzony specjalnie dla żeglarzy i ludzi morza Zegarek G-SHOCK GULFMASTER GWN-1000. Co ma w sobie szczególnego, czego nie mieliby inni?

1. Kultowość

G-SHOCK GULFMASTER to przedstawiciel kultowej serii MASTER OF G. Zegarki z tej serii przeznaczone są dla osób pracujących w najbardziej ekstremalnych i brutalnych warunkach. Model Gulfmaster powstał według szczegółowej specyfikacji na podstawie opinii zebranych od profesjonalistów pracujących na wodzie.

 

2. Sensor sztormowy (serio, istnieje coś takiego)

G-SHOCK GULFMASTER został wyposażony w potrójny sensor 3 generacji z alarmem sztormowym, który precyzyjnie wykrywa zmiany pogodowe i ostrzega sygnałem alarmowym użytkownika. Wzrosty i spadki ciśnienia atmosferycznego z ostatnich 20 godzin są przedstawiane graficznie na wyświetlaczu LCD.

 

3. Inne przydatne żeglarzom bajery

Zegarek posiada podwójne automatyczne podświetlenie LED, emitujące zdecydowanie jaśniejsze światło, niż typowe diody oraz posiadajace funkcję automatycznego podświetlenia tarczy przy ruchu ręki do oczu.

W zegarku zastosowano panel słoneczny o wysokiej wydajności, a także funkcję automatycznej korekcji wskazówek po silnych uderzeniach oraz ich odchylania, aby nie zasłaniały ekranu LCD podczas odczytu danych.

Zegarek wskazuje na wykresie poziom pływów, faz księżyca oraz kierunek za pomocą kompasu cyfrowego. Funkcja Multi Band 6 odbiera automatycznie fale radiowe z 6 nadajników na świecie i koryguje czas pokazywany przez zegarek z dokładnością 1 sec na 100 000 lat (czyli powinno wystarczyć;)).

Wodoszczelność do 200 metrów pozwala na używanie zegarka w każdych warunkach wodnych z nurkowaniem włącznie. Cała konstrukcja została zaprojektowana aby podnieść odporność na uderzenia, łącząc lekkie tworzywo z wytrzymałym metalem. Pasek wykonany jest z miękkiego uretanu, który łatwo się dopasowuje jednocześnie zachowując wytrzymałość i rozciągliwość. Przyciski i dekiel wykonano ze stali nierdzewnej. Model ten dostępny jest w kilku wersjach kolorystycznych

Chcesz kupić ten zegarek? www.zegarkizeglarskie.pl/93_casio

Więcej informacji o nim znajdziesz tu: KLIKNIJ TU

 

Tagi: zegarek, casio, wodoszczelność
TYP: a3
0 0
Komentarze
TYP: a2

Kalendarium: 6 July

Bruno Peyron na "Orange 2" bije rekord przejścia Atlantyku (2925 Mm w czasie 4 dni, 8 godzin, 23 minuty, 5 sekund).
czwartek, 6 lipca 2006
Francis Joyon bije na trimaranie "IDEC" rekord przejścia Atlantyku z czasem 6 dni, 4 godziny, 1 minuta, 5 sekund (2980 Mm).
środa, 6 lipca 2005
Wyruszył s/y "Generał Zaruski" pod dowództwem Kpt. Andrzeja Rościszewskiego; statek dotarł aż do Hornsundu i Zatoki Białych Niedźwiedzi, do polskiej stacji arktycznej. Rejs zakończył się 31.08.1975 r. w Gdyni.
niedziela, 6 lipca 1975
Z Hamilton na Bermudach wystartował do transatlantyckich regat z metą w Travemunde s/y "Komodor" pod dowództwem Kpt. Tadeusza Siwca; był to pierwszy start polskiego jachtu w regatach oceanicznych.
sobota, 6 lipca 1968
Na Morawach urodził się Richard Konkolski, żeglarz czechosłowacki, dwukrotny uczestnik wokółziemskich regat dookoła świata BOC Challenge.
wtorek, 6 lipca 1943
Zakończył rodzinny rejs dookoła świata na szkunerze "Sunbeam" Thomas Brassey; trasa o długości 37 000 Mm wiodła z Cowes przez Rio de Janeiro, Cieśninę Magellana, Tahiti, Honolulu, Colombo, Kanał Sueski, Gibraltar do Cowes.
piątek, 6 lipca 1877